------Til salgs------------

-

onsdag 26. mai 2010

Pakke igjen...

Hihi, da har jeg fått enda en pakke i posten, fra sydilla.no.
Jeg må nok innrømme at det er blitt litt handlet litt i det siste, men gud hvor moro det er med pakker. Og dessuten har jeg jo faktisk bruk for ALT jeg kjøper da;)

Denne gangen har jeg handlet strikk, for planen er å sy en kjole med vaffelsøm til snuppa. Så når alt nå er handlet inn gjenstår det bare å se om jeg får det til da:)

Måtte ta en bilde av pakken også for den var så liten å søt. (vises litt dårlig på bilde, men la med en smokk sånn at dere skulle få se litt bedre)



Her ser du innholdet i pakken:



og så hadde hun sendt med noen stoffprøver:



Lurer på å sy gardiner til snuppa i enten det stoffet med tingeling, eller det blå med alver, men syns det er vanskelig å velge:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar