------Til salgs------------

-

søndag 16. mai 2010

En innholdsrik langhelg:)

Vi har kosa oss skikkelig i denne langhelga. På onsdagen hadde jeg besøk av en vennine, som jeg ikke hadde sett på en stund. Barna lekte og koste seg sammen hjemme, og vi avsluttet dagen med å spise mat på Egon. Syns kylling sandwichen deres er så utrolig god:D

På torsdagsmorgenen dro jeg og snuppa på flyplassen for å hente en annen vennine av meg, som det var enda lengre siden jeg hadde sett. Torsdagen gikk stortsett med på å gå tur, være ute i sola (les; bli solbrent) og å snakke sammen. Vi var også en tur på varden for jeg måtte jo vise henne den fine utsikten.





Vi fant ut at på fredagen skulle vi dra til Aure for å besøke ei vi gikk i klasse med på høgskolen. Det var utrolig kjekt at vi tre var samlet igjen, og jeg hadde en utrolig fin dag.

Lørdagsmorgenen måtte vi dra ned til byen for å kjøpe klær til snuppa, for bunaden jeg hadde lånt til henne var for liten. Etter at vi var ferdig å handle, traska vi bare rundt i byen slik at hun skulle få se hvor fint det er her:) (jeg har nemlig et evigvarende prosjekt med å få henne til å flytte oppover, hehe)
Vi avsluttet dagen på skaret med å spise softis, se på geitene og leke i et stort lekestativ.




Søndagen startet tidlig med å bake brownieskake, som jeg skulle ha med meg i konfirmasjon. Deretter sto turen klar for å få både store og små fine og ferdige til å dra. Da vi var ferdige kjørte vi først besøket på flyplassen slik at hun kunne dra hjem igjen:( før vi kjørte for å ta ferga over til Vestnes. Konfirmasjonen var veldig trivelig, og jeg har hatt en fin dag. Snuppa har kost seg sammen med de andre barna, og fått være sammen med bestemor og bestefar:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar