------Til salgs------------

-

søndag 23. mai 2010

Smekkeras:)

I dag har jeg funnet ut hvor gøy det var å sy smekker, og det resulterte i at det ble 11 stykker av de:D Jeg har brukt en del slike på snuppa mi, og syns det er veldig greie å ha. Men hun trenger ikke så mange som dette, så jeg tenkte at jeg kunne selge om noen var interesert. (Er jo foreksempel fine å gi i barselgaver) Prisen er 60 kroner pr stk, og om jeg må sende blir det porto i tilegg:)



Om du er interesert i smekker, men ikke liker fargene så er det bare å si i fra. Jeg har masse andre stoffer enn dette å sy i:) Legg igjen en kommentar, eller send mail til: hanne_fra_landet@hotmail.com


9 kommentarer:

  1. Hihihi så søte rosa elefanter! Tar jo helt av du! Hadde jeg hatt barn, hadde jeg nok lagt inn en bestilling:-) Flink!

    SvarSlett
  2. hehe:) Det var jo så gøy:)
    Kan jo hende du får besøk av noen engang, som skal spise og trenger smekke;D

    SvarSlett
  3. Flinkeste Hannemor <3

    SvarSlett
  4. Jeg og Leonora er interesset i å kjøpe om en stund. Hun trenger ikke riktig enda. ;)

    SvarSlett
  5. Å så kjekt:) Bare gi meg beskjed du:)
    Håper alt står bra til med dere, og når vi er friske tenkte jeg at vi kunne ta oss en tur:)

    SvarSlett
  6. Så søte dem var.. Du e så flink piå mi..:)))

    SvarSlett
  7. Hei!

    Tar du imot bestilling på heldrakter???:)

    Fint om du kan svare meg på mail:)
    Ashleyfan118@hotmail.com

    SvarSlett