------Til salgs------------

-

tirsdag 18. mai 2010

Uhu!

I dag fikk jeg endelig tid til å sy litt igjen, og da fikk jeg gjort ferdig denne bodyen:) Prøvde meg nok en gang på den nye halsåpningen, og jeg må si at jeg syns jeg fikk det til bedre denne gangen:) Skjønte litt bedre hvordan jeg skulle gjøre det med kantingen, og da ble det ikke så klumpete:)

Nå sitter snuppa å peker på uglene og sier "uhu uhu". Tar det som et tegn på at hun likte den jeg:D

Slik ser den ut:



Og slik ser den ut på snuppa. (Var litt vanskelig å få henne til å stå stille lenge nok til å ta bilde da, hehe)

6 kommentarer:

  1. Kjempefin :D Produktiv du er :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk:)
    Målet er at jeg kjøpe minst mulig med klær til henne, er så lei Hello Kitty og alt det der.. (sikkert fordi jeg jobber i bhg og alle barna der har det...)
    og så er det veldig moro å kle på henne det man har laget selv da:D

    SvarSlett
  3. Hihi, den var søt! Hun ser ut som supermann på dette bildet:D!

    SvarSlett
  4. Hehe... Hun studerer taket nøye her, har da et lite spikerhull i taket må vite:D

    SvarSlett
  5. Du er kjempeflink Hanne..Er imponert over alt du får til.. ;))

    SvarSlett
  6. Tusen takk, det var kjekt å høre:) Snille snille tante:D

    SvarSlett